Apple'ın Nisan ayında sadece birkaç ülkede satışa sunduğu akıllı saati Apple Watch tüm dünyada büyük bir ilgiyle karşılansa da, uzun kuyruklarda bekleyenlerden olumsuz yorumlar gelmeye başladı.
Türkiye'de ise, Temmuz ayı sonuna doğru cihazın satışına başlandı.
Bazı kullancılara göre, Apple Watch'ın aynı iPhone gibi etkisi bırakması için daha uzun ve zorlu bir dönemden geçmesi gerekiyor.
İşte Apple Watch'un tüketicilerin kalbini kazanamamasının 4 nedeni;
1. Apple Watch'un sadece iPhone'a eşlik eden bir akıllı saat olması
2. Dijital saat, mekanik saatlerdeki gibi değerli değil
10,000 doların üzerinde satılan Apple Watch modelleri ABD'de Nisan ayından bu yana 2,000'den az sattı. Kalite ve lüks arayanların Rolex saat almaları gerekir.
3. Öğrenmesi zaman alıyor
İphone gibi kullanımı kolay değil.
4. Dar kullanım alanına sahip
Kullanıcılar parlak bir geleceğinin olduğunu savunuyorlar ama dijital bir çağda yaşansa da ekstra uyarı cihazının kullanılması gerekli bulunmuyor.