BIST 100 76.031 % 0,79
USD/TRY 3,3895 % -0,00
EUR/TRY 3,6510 % 0,14
Piyasalar
76.031
% 0,79
3,3897
% 0,00
3,6504
% 0,12
1,0765
% 0,11
10,66
-0,16
1.175,08
% 0,09
53,00
% -1,72

İnternet, TV'yi geçiyor!

Bu yıl ilk defa tüketicilerin online olarak harcadığı zaman, televizyon izleyerek harcadıkları zamanı geçecek

THE ECONOMIST 03 06 2015, 07:08

İnsanların gün içinde medya kullanımına harcadığı toplam zaman inanılmaz boyutlara ulaştı.

Ancak bu yıl ilk defa tüketicilerin online olarak harcadığı zaman, televizyon izleyerek harcadıkları zamanı geçecek!

Tüm dünyada internet hızları arttıkça, insanlar televizyon izlemek yerine online video izlemeyi tercih eder hale geldi.

Öte yandan online içerikler ve televizyon arasındaki sınırlar da gittikçe bulanıklaşmaya başladı: Artık bir yandan televizyonumuzdan online içeriklere ulaşıp, bir yandan akıllı cihazlarımızla televizyon içeriklerini izleyebiliyoruz.

İşte küresel medya tüketiminin dağılımını ve ulaştığı boyutları gösteren 3 grafik:

Yukarı

Business HT×